Rok 2018 będzie zapamiętany z powodu wprowadzenia w życie RODO. Unijna dyrektywa dotycząca ochroną danych osobowych przyczynił się do ogromnego bałaganu w różnych sektorach. Jej następstwa odczuły zarówno przedsiębiorstwa prywatne, jak i instytucje publiczne (przedszkola, urzędy czy szpitale). W pierwszym przypadku mowa tu zwłaszcza o sklepach internetowych, a także podmiotach wykonujących na ich rzecz rozmaite usługi. By ustrzec się zagrożeń wynikających ze złego zarządzania danymi, ich pracownicy powinni wziąć udział w szkoleniu RODO.
Szkolenie RODO w branży e-commerce – dlaczego to się opłaca?
Szkolenia RODO to jedna z najlepszych metod na to, by zagwarantować sobie, że dane personalne Twoich klientów będą właściwie chronione, a Ty nie ryzykujesz nałożenia kar wymienionych w prawie unijnym. Praktyczne szkolenie z RODO w branży e-commerce umożliwi nam dostosowanie działania sklepu online do nowych regulacji. Podczas kursu uczestnicy dowiadują się również, jak radzić sobie z najczęstszymi przeszkodami, które w swojej pracy spotykają ADO, czyli administratorzy danych osobowych.
Szkolenie RODO w sklepach internetowych – case studies i wykłady
Szkolenia RODO nie są długie – przeważnie konieczną wiedzę można przekazać w jeden dzień. Ich partycypanci nie muszą posiadać znacznych kwalifikacji – wystarczająca jest zaledwie ogólna wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Kurs jest rozdzielony na kilka bloków, w ramach których prowadzone są omówienia case studies, pokazy multimedialne i prelekcje ekspertów. W trakcie szkoleń RODO w e-commerce jest również miejsce na dyskusje, podczas których instruktorzy odpowiadają na zapytania uczestników, rozwiewają ich wątpliwości i w ten sposób pomagają im uporządkować niezbędną wiedzę.