Upominki dla uczestników maratonu – gadżety dla biegacza

Bieganie jest w ostatnim czasie ukochaną dziedziną sportu setek tysięcy Polaków. To aktywność, którą można uprawiać w dowolnym miejscu, bowiem nawet w dużych aglomeracjach znajdą się bulwary i spore parki, gdzie można biegać. A co kluczowe – bieganie nie wymaga znacznych nakładów finansowych. Wystarczą wszak solidne buty, przewiewny t-shirt i trochę chęci.

Gadżet dla biegacza może być użyteczną pamiątką z biegu

Również w małych miastach kilka razy w roku odbywają się biegi, w których uczestniczą nie tylko zawodowcy, ale i miłośnicy tego sportu. Wpisanie się na tego rodzaju imprezę sportową często wiąże się z kilkunasto złotową wpłatą, w ramach której poza możliwością startu biegacze odbierają też nieco gadżetów. Bazą takiego pakietu startowego z reguły jest numer startowy,t-shirt biegowy , niekiedy napój izotoniczny. Jednak coraz częściej organizatorzy imprez biegowych dorzucają do nich więcej gadżetów dla biegacza. Na bardziej głośnych wydarzeniach sportowych mogą to być np. opaski do biegania na ramię, w których można trzymać telefon lub klucze, nerki, czyli nieco bardziej pojemne pasy sportowe na biodra, albo nieduży ręcznik do otarcia potu. Biegacze bardzo doceniają takie zestawy gadżetów, bowiem nawet jeżeli nie wywalczą w biegu zadowalającej pozycji, to koszulka z logo imprezy będzie stanowić materialną pamiątkę z udziału w biegu. Co najważniejsze, jest to pamiątka użyteczna, którą biegacz może wykorzystywać podczas codziennych treningów.

Stosowanie gadżetów dla biegaczy w działaniach reklamowych

Wielkie i mniejsze wydarzenia sportowe nie mogłyby rzecz jasna istnieć bez pomocy sponsorów finansujących ich przygotowanie. Tradycyjnie logo organizatorów oraz patronów biegów umieszcza się nie tylko na ulotkach czy banerach promujących imprezę, ale też i na gadżetach wręczanych uczestnikom. W zależności od rodzaju tworzywa czy materiału, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu patronów stosowane są przeróżne techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to zwykle sitodruk, który gwarantuje ogromną wytrzymałość grafiki.