Przed firmami, które jadą na targi albo planują promocję, nierzadko pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale także stanowić dla nich pewną wartość, żeby regularnie go wykorzystywali i w ten sposób rozwinęli przywiązanie do marki. Produktem tego typu jest właśnie torba z logo firmy.
Torby z logo – warianty
Przeglądając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych nie trudno spostrzec, że pod kategorią “torba” kryje się wiele produktów. Są to m.in. torby na zakupy – bardzo przydatny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logo czy nazwy imprezy na jutowych, bawełnianych i płóciennych torbach na ramię zawsze doskonale wygląda i jest dostatecznie trwały, żeby długo utrzymywać się na materiale. Następną zaletą tych toreb jest ich cena. W zależności od wielkości zamówienia i rodzaju torby, koszt na ogół rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Logotypy można nanieść także na torbach na notebooka lub torbach sportowych i konferencyjnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, koszt toreb tego rodzaju i nadruku na nich jest już odpowiednio wyższy – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie warto zamówić torby z logo?
Agencje prowadzące działania promocyjne na ogół zamawiają więcej niż jeden typ gadżetów. Winny więc poszukiwać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze co najmniej kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami bawełnianymi warto zlecić np. nadruk na zagłówkach, koszulkach czy innych użytecznych artykułach z tkaniny albo dodać do zamówienia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy i smycze, które bezustannie cieszą się zainteresowaniem klientów.