Wydałeś fortunę na firmową witrynę internetową, zaś ta nie przyciąga nowych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w małej zauważalności w sieci. Klienci zazwyczaj używają Google – dobry przedsiębiorca musi więc zadbać o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez większych problemów. Jak to zrobić? Należy zacząć od samej witryny, modyfikując ją zgodnie z wytycznymi Google.
Optymalizacja stron – czym jest?
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dostosowaniu witryny do wytycznych Google. Są to zarówno modyfikacje HTML strony, jak i zapełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to bardzo istotne ze względu na to, iż boty wyszukiwarek sprawdzają strony według z góry określonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne użycie znaczników w kodzie i użycie fraz kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie wymagające sporej wiedzy o stale zmieniających się algorytmach amerykańskiego giganta – z tego względu również nietrafionym pomysłem będzie samodzielne modyfikowanie strony według publikowanych w internecie poradników. Znacznie słuszniej zrobimy zlecając to dobrej agencji SEO oraz rozpatrując to jako inwestycję – zyski osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się nawet po kilku miesiącach od wykonania optymalizacji.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]