Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Dowiedz się więcej o ofercie agencji PR Kraków na k-myk.pl

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy jest się wytwórcą, dystrybutorem czy usługodawcą, działania reklamowe winny być ważnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na utworzenie i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w internecie (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, stoisk targowych bądź folderów. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć przyciągające, unikalne wpisy na stronę www zleceniodawcy oraz opracuje strategię kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak Instagram, Facebook czy Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, sympozjów czy spotkań z klientami, które z reguły wymagają drobiazgowego planowania, te zadania można powierzyć agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zgranego oraz wykwalifikowanego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie programu szkoleń czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]