Domeny internetowe – sprawdzenie dostępności, wykupienie, rejestracja

Przejrzysta i funkcjonalna strona internetowa to najlepsza wizytówka każdej firmy. Zastanawiasz się nad rejestracją domeny i nie masz pojęcia jak to zrobić? Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę przy kupnie domeny, a także jak można sprawdzić dostępność domeny?

Rejestracja domeny internetowej to kilka prostych kroków

Domeny internetowe dostępne na JCHost.pl pomogą przykuć uwagę internautów i zwiększą rozpoznawalność witryny w internecie! Nasz rejestrator domen nie tylko oferuje intuicyjną administrację, ale także profesjonalną asystę techniczną. Wykupienie domeny rozpoczyna się od wyboru nazwy głównej strony, wiążący się z jej tematyką. Ważny jest stosowny dobór słów kluczowych, a sama nazwa musi być też łatwa do zapamiętania i niezbyt długa. Istotny jest też wybór końcówki domeny, czyli tzw. rozszerzenia. Do użycia są różnorakie możliwości, m.in.: „.pl” – dla stron o zasięgu ogólnopolskim, „.com” – dla marek globalnych, „.org” – dla organizacji, stowarzyszeń i fundacji czy „.biz” – dla stron związanych z szeroko pojętym biznesem. Następnie konieczne jest sprawdzenie dostępności domeny – w tym celu należy skorzystać z wyszukiwarki domen.

Rejestracja adresy – ostatni etap kupna domeny

Kiedy potwierdzimy już dostępność domeny, można przejść do czynności rejestracyjnych – uzupełnienia danych teleadresowych firmy i opłacenia abonamentu. Usługi dostępne na JCHost.pl gwarantują łatwą rejestrację domeny, a także jej odnowienie po upływie okresu abonamentowego. Na uwagę zasługuje profesjonalny serwis i kompleksowe wsparcie podczas konfiguracji domeny, które powodują, że rejestrator ten jest często wybierany przez Klientów zainteresowanych wykupieniem domeny internetowej.